0 varer
0,00 dkk

2020, nr. 2

125,00 dkk

Antal sider: 108

ISBN:
978-87-92914-606

2020, nr. 2

Tema: Innovation og entreprenørskab eller demokratisk dannelse og kritisk tænkning?

LEDER: Innovation og entreprenørskab eller demokratisk dannelse og kritisk tænkning?

Tiårs tanker om innovation og entreprenørskab i skolen
Af Anders Rasmussen

Entreprenørskab i et bæredygtigt og demokratisk perspektiv
Af Britt Due Tiemensma og Connie Stendal Rasmussen

Innovation og entreprenørskab i engelsk
Af Lilian Rohde

Innovation i skolen – en oplevelse af sammenhæng
Af Stine Rahr Bruzelius

Design Thinking og entreprenørskab i skolen – en værktøjskasse
Af Thomas Rønsberg

Entreprenante didaktiske designs mellem verdensmål og vendeklodser
Af Anette Møller Hansen

Veje, omveje og indfletninger – en musikfaglig innovationsrefleksion
Af Eva Fock

What’s new? Den innovative tankegang (bør) styrkes i faget billedkunst
Af Birgit Brænder

Når læreruddannelse og iværksætteri krydsbefrugter hinanden
Af Rikke Johannesen

Næstved Kommunes strategiske arbejde med innovation og entreprenørskab
Af Anne Bach Nielsen

Musicon – den innovative by 10 år
Af Erik Schwarzbart

Feedback – mere end bare input og output (artiklen er oversat fra svensk af Mathias Gulmann)
Af Betty Tärning, Magnus Haake og Agneta Gulz


Temanummeret er redigeret af Anders Rasmussen, Britt Due Tiemensma og Connie Stendal Rasmussen.

125,00 dkk

Antal sider: 108

ISBN:
978-87-92914-606