LEDER: Praksisfaglighed
PRAKSISFAGLIGHED: – Til nytte eller dannelse?
Af Mie Buhl
Når vi ved mere end vi kan fortælle – en indkredsning af praksisfaglighedsbegrebet samt overvejelser over undervisningen i teori og praksis
Af Lene Tanggaard
Bredde og dybde i praksisfaglighed
Af Lars Emmerik Damgaard Knudsen & Lise Sattrup
Skolens praktiske fag som vindue til erhvervsuddannelserne – praksisfaglighed i skole og erhvervsuddannelser
Af Anne Mette Hald & Malis Ravn
Craft-psykologi – Sundhedsfremmende effekter ved håndarbejde og håndværk
Af Anne Kirketerp
Billedkunst og praksisfaglig erkendelse
Af Kirsten Skov
Praksisfaglighed i billedkunst
Af Rikke Hyldahl Homann & Marlene Muhlig
Produktionsfremstilling eller et alment dannende anliggende? Refleksioner om praksisfaglighed i håndværk og design
Af Bolette Kremmer Hansen
Fra politik til didaktik-praksisfaglighed i håndværk og design
Af Lisa Fälling Andersen
Madretfærdighed som kritisk tilgang til ”praksisfaglighed” i madkundskab
Af Morten Kromann Nielsen
Praksisfaglighed i madkundskab – nu skal knivene slibes
Af Helle Brønnum Carlsen
Hvad indebærer praksisfaglighed i musikfaget?
Af Sven-Erik Holgersen
Praksisfaglighed og valgfaget musik … – kan man virkelig det?
Af Annelise Dahlbæk & Linda Vilhelmsen