LEDER: Innovation og entreprenørskab eller demokratisk dannelse og kritisk tænkning?
Tiårs tanker om innovation og entreprenørskab i skolen
Af Anders Rasmussen
Entreprenørskab i et bæredygtigt og demokratisk perspektiv
Af Britt Due Tiemensma og Connie Stendal Rasmussen
Innovation og entreprenørskab i engelsk
Af Lilian Rohde
Innovation i skolen – en oplevelse af sammenhæng
Af Stine Rahr Bruzelius
Design Thinking og entreprenørskab i skolen – en værktøjskasse
Af Thomas Rønsberg
Entreprenante didaktiske designs mellem verdensmål og vendeklodser
Af Anette Møller Hansen
Veje, omveje og indfletninger – en musikfaglig innovationsrefleksion
Af Eva Fock
What’s new? Den innovative tankegang (bør) styrkes i faget billedkunst
Af Birgit Brænder
Når læreruddannelse og iværksætteri krydsbefrugter hinanden
Af Rikke Johannesen
Næstved Kommunes strategiske arbejde med innovation og entreprenørskab
Af Anne Bach Nielsen
Musicon – den innovative by 10 år
Af Erik Schwarzbart
Feedback – mere end bare input og output (artiklen er oversat fra svensk af Mathias Gulmann)
Af Betty Tärning, Magnus Haake og Agneta Gulz
Temanummeret er redigeret af Anders Rasmussen, Britt Due Tiemensma og Connie Stendal Rasmussen.